سئو مسترز

همه چی راجع به سایت , سئو و ...

سئو مسترز

همه چی راجع به سایت , سئو و ...

سئو مسترز

سئوی سایت حتی از ساخت سایت هم مهم تر است . با داشتن هزاران بازدیدکننده می توانیدحداقل به فروش تبلیغات بپردازید در حالیکه با داشتن یک سایت میلیونی در انتهای لیست گوگل نمی توانید حتی یک ریال فروش داشته باشید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سئو علم آبنده

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ

dashboardبهبود رتبه وب سایت در موتور های جستجو

امروزه با توجه به گسترش چشمگیر اینترنت و حضور آن در تمامی بخش های زندگی، حضور در آن یک امر ضروری برای تمامی اشخاص، شرکت ها و سازمان ها می باشد. اما با توجه به گستردگی بسیار زیاد آن تمامی کاربران نیاز دارند برای دستیابی به اطلاعات و یا خدمات مورد نظر خود از موتورهای جستجو استفاده نمایند. بصورت حدودی می توان گفت که تمامی کاربران اینترنت در ایران حداقل روزی یک بار برای جستجوی اطلاعات مورد نیاز خود، از جمله کالاها یا خدمات مورد نیاز، از موتور های جستجو استفاده می کنند.

شما بعنوان صاحب یک حرفه یا کسب و کار با فهماندن کلمات کلیدی که مشتریان هنگام جستجوی محصولات مشابه شما از آن استفاده می کنند، می توانید خود را در نتایج جستجوی موتورهای جستجو در صفحات اول قرار داده و با این کار مشتریان بالقوه ای که به دنبال محصولات مشابه هستند را به سایت خود جلب کنید و فرصت معرفی خود را به آنها داشته باشید.

تبلیغ کنندگان به دنبال بهبود رتبه وبسایت خود در موتور های جستجو هستند لذا کاربران سایت با جستجوی کلمات خواسته شده و کلیک بر روی لینک تعیین شده و ورود به وبسایت مورد نظر، موجب ارتقاء وبسایت در کلمه کلیدی تعیین شده به رتبه های بالای موتور های جستجو می گردد.


بهبود رتبه در موتورهای جستجو چگونه کار میکند؟

تبلیغ کنندگان در این روش به دنبال بهبود رتبه سایت خود در موتور های جستجو هستند. کاربران سایت با جستجوی کلمات خواسته شده و کلیک روی تبلیغات، سایت را در انجام امور تبلیغاتی یاری می کنند. در این تجارت همه برنده هستند. مشتریان تبلیغاتی با استفاده از جدیدترین روش های تبلیغاتی رتبه خود را بهبود می دهند و کاربران نیز به کسب درآمدی مطمئن و عالی می رسند.


الان چند روزه که دارم از سرویس شما استفاده می کنم اما هنوز تغییر در رتبه الکسای وبسایتم رخ نداده، چرا؟

لطفاً صبور باشید، معمولاً 1 تا 2 هفته طول میکشه تا الکسا رتبه وبسایت ها را بروزرسانی کند و برطبق بعضی از گزارش ها، الکسا سایت ها با رتبه بالای 100،000 را هر یکبار در ماه بروزرسانی می کند. پشنهاد ما این است که برای مشاهده نتیجه مطلوب حداقل چند هفته از سرویس ها ما استفاده کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که رتبه جهانی یک وبسایت از میانگین رتبه سه ماه گذشته آن وب سایت بدست می آید بنابراین برای همین مدت منتظر ماند تا نتیجه کامل مشاهده شود.

چرا آمار مشاهده وبسایت من در اینجا با آمار حاصل از گوگل آنالیتکس همخوانی ندارد؟

این اختلاف آمار بخاطر روشی است که گوگل آنالیتکس از آن استفاده می کند. گوگل آنالیتکس، چند بازدید از طرف یک کاربر در طی یک روز را فقط یک بازدید حساب می کند، درحالی که ما نمی توانیم تضمین کنیم که تمام بازدیدها از وبسایت شما در طی یک روز از طرف کاربران یکتا باشد.

dashboard



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی