سئو مسترز

همه چی راجع به سایت , سئو و ...

سئو مسترز

همه چی راجع به سایت , سئو و ...

سئو مسترز

سئوی سایت حتی از ساخت سایت هم مهم تر است . با داشتن هزاران بازدیدکننده می توانیدحداقل به فروش تبلیغات بپردازید در حالیکه با داشتن یک سایت میلیونی در انتهای لیست گوگل نمی توانید حتی یک ریال فروش داشته باشید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

ویزای-شینگن-برای-سفر-به-اتریش-و-سوئیس

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۰ ب.ظ

ویزای-شینگن-برای-سفر-به-اتریش-و-سوئیس

ویزای شینگن برای سفر به اتریش و سوئیس

توضیحی درباره ی نحوه ی اخذ ویزای شینگن برای متقاضیان کشور ایران (و تور لحظه آخری اتریش)
سفارت کشور رویایی سوئیس در کشور ایران در شهر تهران میباشد . در همه جای جهان مردم میتوانند به صورت آنلاین مدارک خود را ارائه دهند اما برای شهروندان ایرانی این امکان وجود ندارد . ایرانیان حتما باید مدارکشان را به صورت حضوری تحویل سفارت  دهند .نکته ی قابل توجه این امر آن است که از 2 اکتبر سال 2012 سفارت کشور سوئیس ویزای شینگن با اطلاعات بایومتریک را به ایرانیان معرفی کرد . این اطلاعات حاوی مشخصاتی است که به راحتی کسی نتواند از اطلاعات شخصی دیگران سوء استفاده کند . نمونه ای از این اطلاعات شامل اسکن ده انگشت شصت دست است . کشورهای حوذه ی شینگن هنگام ورود شما اطلاعات بایومتریک تان را مورد بررسی قرار میدهند و درواقع هویت شما را با آن شناسایی میکنند ، شما اگر ک بار این اطلاعات را تحویل سفارت دهید دیگر احتیاجی نیست برای سفر بعدی آن را ارائه دهید . این اطلاعات تا 15 روز نیاز به تمدید ندارد .

کشوری زیبا و جذاب در قلب قاره ی خارق العاده ی اروپا
از دیگر مواردی که بادی ذکر شود این است که افراد متقاضی باید سن بالای 12 سال داشته باشند و همان طور که گفتیم مدارکشان را شخصا به سفارت ارائه دهند چرا که اگر هرکسی غیر از شخص برای ارائه ی مدارک اقدام کنند به هیچ وجه پذیرفته نیست . از دیگر نکات این است که شما وارد هرکدام از کشورهای حوذه ی شینگن که شوید تنها 90 روز میتوانید در آنجا بمانید . شما به هر دلیلی اگر بدون ویزا وارد این کشورها شوید توسط مقامات مورد بازخواست قرار خواهید گرفت . این سوال ، جواب ها بیشتر در رابطه با تمکن مالی شماست اگر توان مالی لازم را نداشته باشید از شما خواسته میشود که با ارائه ی مدارکی توان مالی لازم را ثابت کنید و یا توسط شخصی که در سوئیس زندگی میکند ساپورت مالی شوید . اگر شما توسط همان شخص دعوت نامه داشته باشید از رد شدن احتمالیتان جلوگیری کرده اید .

ویزای کشور سوئیس (تور سوئیس)

سوئیس از کشورهای جذاب و رویایی در قلب قاره ی اروپاست که با جاذبه های بیشمار و دیدنی اش از شما پذیرایی میکند . سالیانه هزاران گردشگر ، توریست و مسافر وارد این کشور میشوند . از آن جایی که سوئیس از کشورهای حوذه ی شینگن است برای ورود به آن حتما باید ویزا داشته باشید .

کشوری جذاب و دیدنی در اروپا

اخذ ویزا برای کودکان بین 6 تا 12 سال 40 تا 50 درصد کاهش پیدا میکند و افراد زیر 12 سال نیز به صورت رایگان ویزا برایشان صادر میشود .

ویزای کشور اتریش

اتریش از دیگر کشورهای حوذه ی شینگن است که حتما بای برای ورود به آن ویزا داشته باشید . سفارت این کشور در خیابان باهنر تهران قرار گرفته و شما باید با ارائه به آنجا مدارک لازم را جهت اخذ ویزا ارائه دهید اما به یاد داشته باشید برای مراجعه به سفارت حتما باید وقت قبلی داشته باشید پس بدون هماهنگی مراجعه نکنید . شما باید فرم های درخواست را به صورت کامل پر کنید و به همراه مدارک لازم حداقل 14 روز قبل از تاریخ پیش بینی شده آن را ارائه دهید .

کشور جذاب و دیدنی اتریش
کلیه ی مدارک حتما باید به زبان آلمانی ترجمه شود . از دیگر موارد این است که به هیچ عنوان مدارکی غیر از موارد خواسته شده را تحویل سفارت ندهید . 
برای ویزای سوئیس مدارک به زبان های انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی و یا آلمانی عرضه شود .

در کل ویزای شینگن 4 نوع است .  
1- ویزای نوع A (ترانزیت ) : این نوع ویزا مناسب افرادی است که میخواهند به کشوری دیگر بروند و تنها برای وقفه ساعاتی باید در فوردگاه سوئیس بمانند . با این نوع ویزا فقط میتوانید در فرودگاه بمانید و به هیچ عنوان حق خروج از فرودگاه را ندارید .

2- ویزای نوع B ( ویزای عبور ) : این نوع ویزا نیز همانند ویزای نوع A است با این تفاوت که مسافر میتواند از فرودگاه خارج شود به عبارتی دیگر مسافر میتواند ادامه ی سفر خود را زمینی از طریق این کشور انجام دهد .

3- ویزای نوع C ( ویزای شینگن ) : این ویزای کوتاه مدت به شما این امکان را میدهد که 90 روز از 6 ماه اعتبار را در کشور مربوطه بمانید . این نوع ویزا متداول ترین نوع ویزا است .

4- ویزای نوع D ( ملی ) : این نوع ویزا مناسب افرادی ( تجار و بازرگانان ) است که میخواهند بیش از 90 روز در کشور مربوطه بمانند . شما با این ویزا هرچند بار که بخواهید میتوانید از کشورهای حوذه ی شینگن خارج شوید یا در آن بمانید .

 
  • متین خفنوس

تور

تور سوئیس

سئوی تور

سوئیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی